Dag lieve (aanstaande) ouders .👋🏻
Ik ben Geralda en woon samen met mijn man , dochter (5) , zoon (3), poes en 2 konijnen
in een kindvriendelijke buurt in Vaassen.
In de buurt zijn veel speeltuintjes. Op loopafstand basisschool de Violier maar ook Casteel de Canneburgh waar wij regelmatig te vinden zijn.
Thuis ben ik heel creatief. Ik hou van tekenen, kleien en knutselen. Ik vind dit vooral leuk met een thema erbij. Denk bijvoorbeeld aan de verschillende seizoenen.
Hygiëne vindt ik erg belangrijk handen wassen voor/na het eten en na het toiletbezoek.
Zijn jullie enthousiast geworden of willen jullie meer weten?
Kom gerust kennismaken en neem een kijkje in mijn gastouder opvang
Wie weet tot snel ☺️
Groetjes Geralda


